Subject: FW: Voliniku seisukoht
From: "RAM Info"
To: "RAM Info"
Date: Wed, 31 Jan 2024 09:05:31 +0200

From: Estella Põllu <[email-masked]>
Sent: Tuesday, January 30, 2024 4:53 PM
To: RAM Info <[email-masked]>
Subject: Voliniku seisukoht

  _____

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, January 30, 2024 12:15:01 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: [Webdesktop: ] Diskrimineerivad tingimused riigihangetes

Lugupeetud hr Võrklaev,

Kirjutan Teile seoses olukorraga, kus riigihangete nõuded sisaldavad 
tingimusi, mis on vastuolus võrdse kohtlemise põhimõtetega, eelkõige 
diskrimineerides isikuid, kes on täitnud lapsevanemaks olemise kohustusi 
ja/või perekondlikke kohustusi.

Palun Teil analüüsida olukorda riigihankeid reguleerivates õigusaktides, 
juhendites ning riigihangete korraldamise praktikas ning võtta kasutusele 
meetmed, mis hoiaks ära ebavõrdse kohtlemise riigihangete menetluses.

Lugupidamisega

Christian Veske
Soolise võrdõiguslikkuse ja võrdse kohtlemise volinik